طنز/ نامه شماره 1 هیلاری کلینتون به ستاد مرکزی شمارش آرا!

طنز/ نامه شماره 1 هیلاری کلینتون به ستاد مرکزی شمارش آرا!
 
 
ستاد مرکزی محترم شمارش آراء
های
پیرو صد ها مکاتبه ستاد انتخاباتی اینجانب با آن جانب دایر بر تخلفات صریح انتخاباتی عوامل همان جانب و نیز یکی از نامزد ها که قطعا در نتیجه ی انتخابات 8 نوامبر مؤثر بوده است و ذیلا به مواردی از آن ها اشاره می شود، عدم صحت انتخابات محرز است و رسیدگی و ابطال آن درخواست می گردد:
 
1 . در ایام تبلیغات خصوصا در مناظره، آقای ترامپ اتهامات بزرگی علیه بعضی از شخصیت های تاریخی از جمله آمریگو وسپوچی، کاشف حقیقی آمریکا و کسی که بعدا روی کریستف کلمب را کم کرد و نیز کلینتون، شوهر بنده و داماد ایلینوی و همچنین مفاخری که حامی من بودند از جمله بانو جنیفر که برجستگی‌هایش بر همگان عیان است، در رسانه ها مطرح کرد که قطعا عمل مجرمانه بوده و این اتهامات خوراک اصلی آقای ترامپ در ضایع کردن اینجانب بوده است. 
 
2 . ایشان در میتینگ های تبلیغاتی اقدام به بیان مطالب خلاف اخلاق خانواده نمود. همچنین افشای راز های خانوادگی مانند غلط های دوره جوانی من و همسرم و تلفیق آن ها با موارد نادرست از جمله بیماری و ضعف جسمانی بنده که با بازکردن درِ شیشه خیارشور واهی بودن آن مشخص شد و در هیچ مرجعی هم  رسیدگی نشده، عملی کاملا مجرمانه می باشد. مگر ایشان خودشان خواهر و مادر و شیشه خیارشور ندارند؟
 
3 . کارشکنی عدیده ستاد برگزاری انتخابات در عدم دادن نهار به نمایندگان اینجانب باعث شد نمایندگان از ظهر به آن طرف رمق کافی برای نظارت نداشته باشند و بدین صورت من هیچگونه نظارتی بر شمارش آراء نداشتم.
 
4 . صدها شعبه ی اخذ رأی در ایالات مختلف در ساعات قبل و بعد از ظهر دچار کمبود خودکار آبی شدند و این امر باعث توقف چند ساعته ی رأی گیری در آن ها گردید. با توجه به این که می شد خودکار ها را با زنجیر بست تا از سهمیه شدن آن جلوگیری شود. بماند که بر اساس گزارش شاهدان عینی بعضی خودکار هم جوهر پس داده اند! همچنین علی رغم باد کردن 17 میلیون خودکار روی دست ستاد مرکزی برگزاری انتخابات، تعلل شدیدی که در جریان توزیع خودکار ها به چشم می خورد، ابهام بر انگیز بوده و شائبه وقوع اقدامات غیر قانونی گسترده و وجود تعداد بی شمار آرای تقلبی در صندوق ها را تحکیم می کند.
 
Image result
 
5 . آقای ترامپ بارها به طور ضمنی یا صریح موفقیت خود را در انتخابات پیش بینی کرد. این در حالی است که روزنامه های ایرانی مانند شرق و خبر جنوب، بنده را به عنوان رئیس جمهور آمریکا معرفی کردند. حتی در عکس روزنامه شرق رنگ لباس من با رنگ لباس آقای روحانی ست بود! آیا پیش بینی یک نامزد انتخاباتی موثق تر است یا خبر یک روزنامه ی رسمی؟
 
6 . در سفر تبلیغی ترامپ به یکی از ایالات، بعد از سخنرانی ایشان عده ای ستاد انتخاباتی من را در آن ایالت با هلی کوپتر و تانک محاصره کردند و هزاران نفر را به ضرب گلوله کشتند. آیا این کافی نیست؟
 
7 . اما محکم ترین دلیل این است که بنده فرزند ایالت ایلینوی و عروس ایالت آرکانزاس می باشم. مگر می شود مردم این دو ایالت من را ول کرده و به ترامپ رأی دهند؟
 
نظر به موارد فوق انتظار دارم درخواست اینجانب در مورد ابطال انتخابات 8 نوامبر مورد رسیدگی و اقدام قرار گیرد. وگرنه همانطور که میبینید مردم ریخته‌اند کف خیابون و ول کن قضیه هم نیستند.



:: برچسب‌ها: هیلاری کلینتون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: